کد خبر: ۱۶۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید محمد فرهادیان فرد:

 حسادت ایمان را می‌خورد

 حسادت ایمان را می‌خورد همین‌طور که آتش، هیزم را. پس بیاییم کمی به خود آییم و خط امام که همان خط اسلام محمدی (ص) است را پیشه خود کنیم و پیرو ولایت‌فقیه باشیم و به کثرت نیروی گروه بر خود نبالیم؛ بلکه از خداوند بخواهیم که راه ارشاد و معنویت را در اختیارمان قرار دهد تا توفیقی حاصل شود که هر کدام سربازی از سربازان امام‌زمان (عج) باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید محمد فرهادیان فرد هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۲ در شیراز دیده به جهان گشود.

 وی دوران کودکی را در فضایی معنوی و در دامان پدر و مادری مؤمن و متدین و دوستدار اهل‌بیت پشت سر نهاد و در ۷ سالگی وارد فضای علم و دانش شد و دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت سپری نمود.

 با اوج‌گیری قیام و انقلاب مردمی در راهپیمایی‌ها و تظاهرات شرکت می‌کرد و از هیچ کوششی در جهت مبارزه با رژیم ستم‌شاهی دریغ نداشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحصیل خود را تا مقطع دوم دبیرستان ادامه داد و هم‌زمان در پایگاه مقاومت مسجدالنبی در تأمین امنیت شهری و مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب تلاشی جسورانه داشت و در تربیت نوجوانان بسیج تلاشی ستودنی داشت.
 

با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل گردید و در عملیات‌های بزرگی شرکت نمود و سرانجام پس از سال‌ها عاشقی و شیدایی و نبرد دلیرانه با دشمن بعثی در تاریخ ۴/۱۰/۶۵ در عملیات کربلای ۴ و در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به پیکر شریفش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 

وصیت‌نامه شهید: 
 

برادران عزیزم که در پایگاه مسجدالنبی مشغول خدمت هستید، شما باید از نظر اسلامی بودن و خودسازی الگو و نمونه باشید تا بتوانید جوانان و نوجوانان را از انحراف به راه مستقیم که همان راه اسلام است، هدایت نمایید.
 

شما را به خدا قسم از باندبازی و هرگونه نفس‌پرستی بپرهیزید و از این کردار ناپسند کناره بگیرید که این حرکت باعث حسادت، غرور و خودخواهی می‌شود و همین‌طور که معصوم (ع) می‌فرماید: حسادت ایمان را می‌خورد همین‌طور که آتش، هیزم را. پس بیاییم کمی به خود آییم و خط امام که همان خط اسلام محمدی (ص) است را پیشه خود کنیم و پیرو ولایت‌فقیه باشیم و به کثرت نیروی گروه بر خود نبالیم؛ بلکه از خداوند بخواهیم که راه ارشاد و معنویت را در اختیارمان قرار دهد تا توفیقی حاصل شود که هر کدام سربازی از سربازان امام‌زمان (عج) باشیم.
 

انتهای خبر/
 

برچسب ها: شهید ، شهدا ، فارس ، شیراز ، وصیتنامه
نظرات بینندگان